Stowarzyszenie Iławski Klub "Amazonki"

Misją Stowarzyszenia jest wszechstronne działanie na rzecz osób dotkniętych rakiem piersi,
oraz uczestniczenie w akcjach na rzecz wczesnego wykrywania raka piersi.

17.05.2022 godzina 13:07 imieniny .
Amazonki wypoczywały nad morzem
2021-10-16 18:30:25
W dniach od 13.09 do 20.09.2021r amazonki wraz z grupą osób wspierających korzystali z wypoczynku nad morzem. Tym razem wybraliśmy Ustkę a konkretnie Ośrodek Wczasowo- Konferencyjny „Posejdon”. W trakcie pobytu mieliśmy spotkanie z psychologiem na , którym omówiliśmy zagadnienie „Życie w czasie zarazy czyli jak poradzić sobie z lękiem i stresem w czasach Covid-19”. Kolejne zajęcia to warsztaty z dietetykiem gdzie najpierw była część merytoryczna o zdrowym odżywianiu w drugiej części uczyliśmy się przygotować zdrowe desery i koktajle, które na koniec same skosztowaliśmy. Nie zabrakło też spotkania integracyjnego przy grillu , wspólne śpiewanie piosenek sprawiło, że wieczór upłynął w miłej i serdecznej atmosferze. Każdy dzień był wypełniony atrakcją, wycieczka Ciuchcią po Ustce była doskonałą okazją do podziwiania uroków portowego miasteczka. Ciuchcia to doskonała forma na zwiedzanie szczególnie dla osób starszych i niepełnosprawnych. Dzięki obecności przewodnika mogliśmy się dowiedzieć wielu ciekawych informacji dotyczących historii Ustki. Miłą atrakcją był rejs po morzu pirackim galeonem Unicus. Położenie ośrodka blisko plaży pozwalało na częste spacery brzegiem morza, oprócz spacerów poznawaliśmy okolicę jeżdżąc rowerami , które można było wypożyczyć w ośrodku. Wspaniała kuchnia i pyszne posiłki to dodatkowy atut tego miejsca. Posiłki smaczne, różnorodne i zdrowe dużo warzyw i owoców. Była to wspaniała forma wypoczynku, rehabilitacji psychicznej i fizycznej. Dużo energii i siły dały nam wspólne spacery brzegiem morza, oraz rozmowy z koleżankami, które mają większe doświadczenie w zmaganiu się z chorobą. Pełni wrażeń wypoczęci i w dobrych nastrojach wracaliśmy do domu. Dziękuję kol. Adeli za załatwienie wyjazdu natomiast całej grupie za dobrą atmosferę i wspólnie spędzony czas. Do zobaczenia w następnych wyjazdach i spotkaniach. W wyjeździe uczestniczyło 35 osób.
Uczestniczka Amazonka Barbara.

REGON 510860713
NIP 744-15-04-940

Podziękowania

Iławskie Amazonki serdecznie dziękują wszystkim Darczyńcom, którzy za pośrednictwem Urzędów Skarbowych przekazali swój 1% podatku dochodowego za 2019 rok na rzecz naszego stowarzyszenia.